Varovanje osebnih podatkov – spletna trgovina Inergija, Ines Rutar s.p. (v nadaljevanju Inergija)
- Inergija hrani naslednje podatke registriranih članov Inergije: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
- Vse pridobljene osebne podatke Inergija uporablja v namene obveščanja in email promocij o produktih in storitvah, ki jih podjetje ponuja.
- Pridobljeni osebni podatki, se bodo hranili do 10 let od privolitve v hrambo. To obdoblje se lahko na željo lastnika osebnih podatkov kadarkoli prekine in se podatki izbrišejo. Izbris bo opravljen v roku 48 ur od zahteve.
- Lastnik osebnih podatkov lahko kadarkoli zahteva vpogled v vse podatke, ki jih Inergija hrani.
- Inergija navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
- Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
- Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Inergija bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Inergija izrecno spoštovala.
Ocene, mnenja in priporočila
Inergija ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Inergije, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Inergijo.